Стратегія прискорення електронної комерції
Команда: 2 спеціаліста
Тривалість: 6 місяців
Опис проблеми:
-
Один з найбільших онлайн гравців в Україні з кварталу в квартал не досягає запланованого обсягу продажів
-
Відсутність стратегії продажів і аналітики призвела до нерозуміння того, які рекламні інструменти є найефективнішими
Рішення:
-
Ми відстежували результати маркетингових кампаній, щоб визначити найкращі інструменти та покращити ROI
-
Розробело чітку онлайн-стратегію просування в партнерстві з командою клієнта, щоб забезпечити амбітне зростання
-
Запроваджено процес планування промо-активностей
-
Було оптимізовано онлайн-мерчандайзинг і клієнтський досвід, що призвело до збільшення продажів
Результати:
-
Клієнт досяг планових показників товарообігу та подвоїв продажі. Зростання клієнта перевищило темпи зростання ринку