top of page

Стратегія прискорення електронної комерції

Команда: 2 спеціаліста

 

Тривалість: 6 місяців

Опис проблеми:

  • Один з найбільших онлайн гравців в Україні з кварталу в квартал не досягає запланованого обсягу продажів

  • Відсутність стратегії продажів і аналітики призвела до нерозуміння того, які рекламні інструменти є найефективнішими

Рішення:

  • Ми відстежували результати маркетингових кампаній, щоб визначити найкращі інструменти та покращити ROI

  • Розробело чітку онлайн-стратегію просування в партнерстві з командою клієнта, щоб забезпечити амбітне зростання

  • Запроваджено процес планування промо-активностей

  • Було оптимізовано онлайн-мерчандайзинг і клієнтський досвід, що призвело до збільшення продажів

Результати:

  • Клієнт досяг планових показників товарообігу та подвоїв продажі. Зростання клієнта перевищило темпи зростання ринку

9_edited.png
bottom of page